Sterke video? Check! Alle beeldschermen, inclusief apps en mobiel? Check! Achterover zitten en wachten op de kijkers? Dat hoeft niet meer. Niet elke video is meteen viraal, anders hadden we dit onderscheid ook niet hoeven maken. Onder ons gezegd, kwijnt de meeste video content stilletjes weg op de eigen site of wordt massaal genegeerd op YouTube.
Dat komt omdat je doelgroep daar misschien helemaal niet is en was dat juist niet de reden dat je een online video wilde? Die video is namelijk ideaal te distribueren naar plaatsen waar de doelgroep juist al aanwezig. Wij richten maatwerk campagnes in om de video te vertonen onder je doelgroep, met duidelijke doelstellingen en overzichtelijke kosten. Dit noemen we het Moviebites Media Plan (MMP).
De video werkt zo als een online verkenner om jouw doelgroep te bereiken waar deze al is. We maken bij het Moviebites Media Plan gebruik van een viertal pijlers en we meten natuurlijk uitgebreid door wat dat oplevert in views, maar ook conversies in een overzichtelijke periodieke rapportage.
Met het MMP zorgen we voor een maatwerk video campagne die de beoogde doelgroep bereikt waar ze al online aanwezig zijn. We bepalen samen met de opdrachtgever doelstellingen, zoals de periode het aantal views en de conversies .
Dit doen we aan de hand van een viertal pijlers waarbij video altijd het uitgangspunt is:
1- Video advertising
2- Display advertising
3- Social Media advertising
4- Search engine advertising
Het bereik wordt continue gemeten en bijgestuurd en gepresenteerd in een duidelijke rapportage. Kortom het Moviebites Media Plan leidt tot betere vindbaarheid, meer conversies en simpelweg meer impact!
